Nesedí vám produkt, který jste si objednali? Nebo nesplnil vaše očekávání? Vrátit jej můžete do 14 dnů od převzetí. Vrátit nelze produkty upravené na míru, customizované nebo jinak upravené podle vašich požadavků. Zboží nesmí být vyprané, špinavé, zničené, nošené, nesmí chybět etikety všité uvnitř výrobku. Peníze vracíme do 14 dní na váš bankovní účet.
Zboží prosím pečlivě zabalte, vyplňte tento protokol a vložte do balíčku. Vrátit jej můžete osobně nebo poslat na vlastní náklady (nikoliv na dobírku) na adresu 5. května 602, Zásmuky 28144.
Zrušení/storno objednávky
Reklamace a postup reklamace se řídí naším reklamačním řádem. Všechny produkty, které opouští naši dílnu pečlivě kontrolujeme a děláme vše proto, aby byly v pořádku. Občas se chybička vloudí ale každému z nás. To je riziko, se kterým počítáme. Pokud se stane, že na svém zboží najdete chybu, neprodleně nás kontaktujte na info@spichnuto.cz a domluvíme další postup.
Reklamace a právo z vadného plnění upravují naše Obchodní podmínky.
Reklamační řád:
- Reklamaci nám nahlaste neprodleně na info@spichnuto.cz.
- Balíček nám neprodleně zašlete vlastní dopravou nebo předejte osobně.
- Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní.
- V případě, že bude reklamace oprávněná, první volbou řešení je vždy oprava nebo úprava. Druhou možností je výměna, pokud je možná a pokud není možná ani výměna, dohodneme se společně na vrácení peněz. O variantě řešení rozhodujeme my.